Корекція латентних психосоматичних патернів

Крилата фраза «всі хвороби від нервів» – не міф. Переживання, що негативно впливають на психіку, згодом відображаються і на стані тіла. Причому традиційна медицина часто не здатна пояснити, що відбувається з людиною і дати конкретну відповідь на питання «що таке?».

Остеопат – лікар, який здатний ефективно працювати і з психосоматичними порушеннями, зокрема, латентними (такими, що ще не проявились, але можуть це зробити в будь-який момент).

Звільнення від негативу та непотрібних вражень.

Поліпшення адаптивних можливостей.

Усунення з життя застарілих шаблонів мислення.

Стимуляція нейрогенезу у лімбічних відділах мозку.

Додаткові деталі про корекцію латентних психосоматичних патернів

Психосоматичні патерни – це особливий спосіб вираження емоцій та психічних станів через фізичні симптоми або захворювання. Наприклад, людина переживає хронічний стрес і через це має постійні болі в шлунку.

Остеопат – лікар, що лікує такі стани за допомогою мануальних неінвазивних технік. Особливістю лікування психосоматичних патернів є те, що знайти взаємозв’язок між конкретним симптомом та справжньою психічною причиною часто буває складною задачею.

Корекція латентних психосоматичних патернів охоплює пропрацювання можливих майбутніх станів. Доктор остеопат, що лікує тіло, впливає і на психіку – нормалізує емоційний стан та знімає напругу.

Не займайтеся самодіагностикою - це небезпечно!

Переваги корекції латентних психосоматичних патернів

• неінвазивність техніки – лікування відбувається без уколів, в приємній та дружній атмосфері;

• усунення не тільки теперішніх, а й майбутніх психосоматичних проблем;

• покращення настрою;

• робота проходить на глибинному рівні, тому результати тривають досить довго;

• звільнення від затисків та блоків, що заважають рухатися вперед.

Принципи роботи остеопата

Вся діяльність спеціаліста підпорядковується таким остеопатичним уявленням:

• Взаємопов’язаність всіх структур тіла – порушення в одній частині може впливати на весь організм, а його виправлення покращує загальне самопочуття.

• Саморегуляція тіла – організм має сили на своє відновлення, а остеопат допомагає їх акумулювати.

• Роль кровообігу та лімфатичної системи – рідини виконують критично важливі функції транспортування та виведення речовин в організмі. Тому нормалізація прохідності основних каналів – це один з аспектів, що лікує доктор остеопат.

Що лікує лікар-остеопат

Латентні та активні психосоматичні патерни можуть спричиняти різноманітні порушення:​

• тривожність, апатію;

• болі в спині та шиї;

• безсоння чи, навпаки, підвищену сонливість;

• розлади шлунково-кишкового тракту;

• репродуктивної системи;

• серцево-судинної системи;

• емоційно-вольової сфери.

Оскільки те, що лікує остеопат у дорослих і дітей при корекції, впливає на всі системи організму, то повний курс лікування здатний попередити багато психосоматичних захворювань.

Як лікує остеопат

У своїй роботі лікар-остеопат може використовувати різноманітні техніки:

1. розслаблення та розтягування м’язів;

2. маніпуляції суглобами;

3. ритмічні рухи частинами тіла;

4. легкі дотики;

5. фасціальні розгортання;

6. регуляцію краніосакрального ритму;

7. дихальні вправи.

Кваліфікація спеціаліста

Майстер I категорії Ірина Іванова, що має широкий досвід у реабілітології, психології, косметології та психосоматиці, працює в цих галузях протягом останніх 20 років.

Вона використовує методи, такі як м'яка мануальна взаємодія, психодинаміка, краніосакральна та вісцеральна терапія, а також займається естетичним моделюванням обличчя та тіла.

Відгуки

Боюсь ін’єкцій, тому для мене косметологія з уколами табу.

Але флексійна мезотерапія виявидася комфортною навіть для мене. Дякую за це лікарю-остеопату Ірині Івановій. Нарешті позбулася птозу на обличчі.

Олена

Відгуки

Я худа, але целюліт завжди був. На щастя, вже ця проблема позаду. Не вірила, що фізрозчин може в цьому допомогти, але він таки діє. В чарівних руках Ірини все працює.

Олександра

Не займайтеся самодіагностикою - це небезпечно!

Ціни та пакети послуг

Вартість корекції поведінкової генетики складає 6300 грн.

Записатися на прийом та дізнатися детальніше, хто такий лікар остеопат, можна за телефоном чи заповнивши спеціальну форму зворотного зв’язку на нашому сайті.

Зробіть це просто зараз, і вже найближчим часом помітите перші результати після корекції поведінкової генетики

• Полегшення стану здоров’я та зменшення проявів симптомів видно уже після перших сеансів остеопата.

• Повного виліковування можна чекати після проходження цілого курсу, проте полегшення стану настає після першого відвідування спеціаліста.​

• Тривалість курсу індивідуальна й обговорюється після проведення діагностики. На неї впливають як задавненість, так і тяжкість проблеми. Корекція латентних психосоматичних патернів часто потребує більш детальної та тривалої роботи.

Часті питання